جدیدترین مدل انگشتر طلا زنانه وظریف ۲۰۲۰

اگر میخواهید با مقدار پولی که در دست دارید بهترین و به روزترین انگشتر طلا زنانه ظریف را بخرید حتما این مقاله را بخوانید. ما چند عکس محبوب و ترند را در این مقاله آورده ایم و به بررسی مزایا و معایب انگشترهای طلا زنانه ضخیم و نازک پرداخته ایم.

عکس انگشتر طلا جدید مدل های ۲۰۲۰

این بخش حاوی تصاویر انگشترهای ظریف طلا برای زنان  است که تابستان امسال بسیار ترند و پرطرفدار هستند. شما میتوانید از این تصاویر الگو گرفته و متناسب با سلیقه خود یک انگشتر خوب بخرید.

اندازه استاندارد برای انگشترهای زنانه و ظریف

عرض و اندازه استاندارد یک انگشتر زنانه ظریف حدود ۲.۵ میلی متر است. طراحی های گسترده تر از ۳ میلی متر نیز وجود دارند با این حال اگر نمیخواهید خیلی هزینه کنید انگشترهای با ضخامت ۱.۵ تا ۲ میل برای شما مناسب تر است.

جوانب مثبت انگشتر طلا زنانه ظریف

  1. وزن کمی دارد

به خاطر ضخامت کمتر، این انگشترها بهترین گزینه برای کسانی هستند که نمیخواهند وزن انگشتر را حس کنند. این نمونه ها برای خانم هایی که لاغر هستند و مدام حلقه یا انگشتر از انگشتاشان خارج میشود مناسب هستند.

  1. سنگ ها را بهتر نشان میدهد

اگر میخواهید انگشترتان یک جواهر سنگ قیمتی داشته باشد و در عین حال چشم ها به این سنگ یا جواهر دوخته شود حتما انگشتر طلا زنانه ظریف بخرید. زیرا به دلیل کوچک بودن اندازه این انگشترها سنگ بیشتر خودش را نشان میدهد.

  1. برای افراد لاغر مناسبترند

برای انگشت ظریف، انگشتر طلا زنانه ظریف مناسب تر است. افراد لاغر میتوانند به خوبی استایل نازک و ظریف انگشتر را متناسب با ویژگی های انشگشتانشان خریداری کنند.

  1. هزینه کمی دارند

به دلیل وزن کمی که دارند هزینه کمتری نیز در بر میگیرند. به همین خاطر اگر نمیتوانید با وجود قیمت بالای طلا انگشترهای طلای سنگین انتخاب کنید میتوانید با هزینه کمتر یک انگشتر طلا زنانه ظریف و نازک خریداری کنید.

جوانب منفی انگشتر طلا زنانه ظریف

  1. آسیب پذیر ترند

به دلیل کاهش ضخامت و نازک بودن،  ممکن است به راحتی به بدنه انگشتر طلا آسیب وارد شود. چنانچه جنب و جوش زیادی دارید یا کار شما جزء مشاغل سخت و یدی است بهتر است که به جای نمونه های نازکتر، انگشتر طلا ضخیم خریداری کنید.

  1. طول عمر کمی دارند

همانطور که گفته شد به دلیل آسیب پذیر بودن، این انگشترها طول عمر کمتری دارند و مخصوصا اگر به صورت مکرر پولیش داده شوند امکان کاهش طول عمر وکیفیت آن ها بسیار زیاد است.

  1. برای افرا با وزن بالا نامناسبند

کسانی که وزن بالایی دارند و پرتر هستند بهتر است به جای  انگشتر زنانه ظریف از انگشترهای ضخیم استفاده کنند. زیرا به دلیل نازک بودن اصلا قابل توجه نیستند.

جوانب مثبت انگشتر ضخیم تر

  1. انگشترهای ضخیم روی انگشت بهتر سوار میشوند

انگشترهایی که ضخامت بیش از ۲.۳ میلیمتری دارند بهتر وارد انگشت شده و فیکسث و ثابت یمشوند.

  1. درخشش بیشتر

هرچه حلقه طلا و انگشتر زنانه ضخیم تر باشد نیازمند سنگ بزرگتری است و به طبع این سنگ بیشتر میدرخشد و بیشتر در چشم است. اگر شما میخواهید درخشش انگشترتان بیشتر باشد حتما یک نوع صخیم بخرید.

  1. با دوام تر هستند

اگر میخواهید حلقه یا انگشتر طلا شما بیشتر دوام بیاورد و کیفیت خود را تا سالیان سال حفظ کند حتما انگشتر ضخیم بخرید که دوام بیشتری دارد.

جوانب منفی خرید انگشتر زنانه ضخیم

  1. به سنگهای قیمتی مناسب و گرانی احتیاج دارد

انگشترهای ضخیم به تنهایی و بدون سنگ چندان ظاهر جالبی ندارند. بنابراین اگر کسی نیستید که دل به سادگی جواهرات ببنید مجبود خواهید بود برای انگشتر خود سنگ انتخاب کنید که هزینه زیادی روی دستتان میگذارد.

  1. برای افراد لاغر مناسب نیستند

کسانی که لاغر  هستند همانطور که پیشتر گفته شد دوست ندارند انگشترشان روی دست و انگشت سنگینی کند.

مبانی اندازه گیری حلقه و انگشتر

اندازه گیری استاندارد برای حلقه به صورت میلی متر انجام می شود و برابر با طول دور داخلی حلقه (قسمتی که انگشت را لمس می کند) است. اندازه از نظر تئوری استاندارد است اما می تواند از یک نوع  جواهرات تا جواهرات دیگر متفاوت باشد.

بهترین روش برای اندازه گیری دور  انگشت، رفتن به یک مغازه یا مرکز جواهرات است. شما با دست کردن حلقه های مشخص سایز دقیق انگشت خود را به دست آورده و اقدام به خرید انگشتر طلا زنانه خواهید کرد.

خرید انگشتر طلا زنانه از خان طلا

برای خرید هر نوع انگشتر از سبکترین وزن تا بیششترین وزن رایج میتوانید به فروشگاه خان طلا مراجعه کرده و در چند دقیقه و تها با چند کلکی اقدام به خرید کنید.

 

خرید انگشتر، چگونه بهترین انگشتر طلا را خریداری کنیم؟

در این مقاله تلاش کرده ایم تا برای سهولت کابران عزیز در حین خرید انگشتر طلا ، نکاتی ارائه دهیم. بعد از خواندن این مقاله قادر خواهید بود بر اساس اصول و قواعدی ساده انگشتر طلا زنانه یا مردانه و مدنظر خود را بخرید. این شما و این راه های انتخاب بهترین حلقه ها و انگشترهای طلایی.

اول به عیار انگشتر توجه کنید

می‌خواهید انگشتر طلا شما چند عیار باشد؟ عیار طلا پایه ای ترین مفهوم در طلاسازی است. انگشترها میتوانند کاملا از طلای خالص ساخته شده باشند، که در این حالت به آن ها طلای ۲۴ عیار گفته میشود. و یا میتوانند به جز طلا، از تعدادی فلز دیگر مثل نیکل و مس و .. نیز ساخته شوند. که در این صورت عیار آن ها کمتر از ۲۴ خواهد بود. ما عیارهای مختلفی داریم ولی شناخته شده ترین ها ۱۰، ۱۴، ۱۸، ۲۲ و ۲۴ هستند.

ما کلا ۲۴ واحد عیار داریم. هرچه عیار انگشتر طلا بیشتر باشد به این معنی است که درصد طلای بکار رفته در آن بیشتر است. به عنوان مثال، انگشتر طلا ۱۰ عیار حاوی تقریبا ۴۲٪ طلا و ماباقی آن از فلزات دیگری مانند روی، نیکل و غیره است. عیار بالا معمولا قیمت بیشتری دارد بنابراین حین خرید انگشتر طلا زنانه یا مردانه حتما بسته به میزان بودجه و پول خود عیار آن را انتخاب کنید. برای اطلاع از خرید قیمت انگشتر طلا  به این صفحه مراجعه کنید.

دوام و ماندگاری انگشتر

بر اساس یک قاعده کلی هرچه عیار طلا بیشتر باشد یعنی انگشتر از طلای خالص ساخته شده و طلای خالص نیز نسبتا فلز نرمی است که به درد کارهای روزمره نمیخورد. زیرا ممکن است خراش بخورد یا آسیب ببیند.

برعکس انگشترهای کم عیار (به عنوان مثال، ۱۰k یا ۱۴k)  از آنجایی که از ترکیب چند فلز مختلف ساخته میشوند معمولا مستحکم تر هستند و به راحتی به درد کارهای روزمره شما میخورند بدون اینکه آسیبی به آن ها وارد شود. نگهداری و مراقبت از این انگشتر ها آسانتر است و کمتر نیاز به جلا دادن پیدا میکنند.

علاوه بر این، انگشترهای ساخته شده از طلای کم عیار نسبت به انگشترهای با عیار بالا به سختی خم میشوند یا آسب دیدگی آن ها بسیار کمتر است. اگر میخواهید هر روز انگشتر خود را استفاده کنید یا بیش از حد در طول روز با دستانتان کار میکنید بهتر است انگشترهایی با عیار کمتر بخرید. خرید انگشتر طلای با عیار بالا (مانند ۱۸k ، ۲۰k یا ۲۲k) برای کسانی که تنها به صورت محدود از آن ها استفاده میکنند مناسب تر است. زیرا نرم هستند و با استفاده کم آسیبی به آن ها نمیرسد. اگر زیاد از این انگشترها استفاده شود دچار فرسایش و خوردگی میشوند که در نهایت از قیمت طلا کاسته میشود.

انگشتر طلا

میخواهید مردانه بخرید یا زنانه؟

زنان معمولا به دلیل اینکه کارهای سختی انجام نمیدهند و در نگهداری از طلا دقت زیادی دارند، میتوانند انگشتر طلا ظریف و ۲۴ عیار هم بخرند. اما مردن به دلیل اینکه بیشتر شاغل هستند و یا ممکن است در نگهداری از طلای خود کوشا نباشند، بهتر است طلای ضخیم با عیار پایین بخرند.

آیا انگشتر طلا حاوی نیکل است؟

نیکل فلزی است که معمولاً به آلیاژهای طلا اضافه می شود. اضافه شدن نیکل به طلاهای با عیار پایین امری طبیعی است اما مشکل اینجاست که پوست برخی از افراد به نیکل حساسیت دارد. درنتیجه اگر شما هم به این فلز حسایت دارید بهتر است که انگشتر با عیار بالا بخرید. زیرا با اینکار خود را از بروز بثورات پوستی و سایر واکنش های دیگر نجات خواهید داد.

توصیه ما به شما این است که اگر چنین حساسیتی دارید، به هیچ عنوان انگشتر طلای ۱۰ عیاری خریداری نکنید. زیرا غلظت نیکل در آنها می تواند برای شما بیش از حد تحملتان باشد. انگشتر و حلقه طلای ۱۴ عیار و عیارهای بالاتر ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد. برای اطمینان بیشتر از ایمنی و پیشگیری از حساسیت، بهترین انتخاب، انگشترهای ۱۸ عیار هستند که از همه لحاظ بهترین هستند. زیرا غلظت سایر فلزات در آن ها کمتر است و قیمت منصفانه تری هم دارند.

 نگین دار دوست دارید یا بدون نگین ؟

جدای از علاقه به انواع سنگ های قیمتی، شما اول باید شرایط و هدف خود از خرید انگشتر طلا نگین دار را در نظر بگیرید. اگر شما میخواهید انگشتر نگین دار را برای کارهای روزمره بخرید نباید اینکار را انجام دهید. زیرا نگین براحتی میتواند کنده یا گم شود. اگر فکر میکنید میتوانید از نگین محافظت کنید میتوانید چنین انگشتری بخرید. اما اگر نه، لطفا از خرید چنین انگشترهایی صرف نظر کنید زیرا همه جوره ضرر خواهید کرد. .

طلای توپر دوست دارید یا آبکاری شده با طلا؟

همه حلقه و انگشترهای طلا کاملاً از طلا ساخته نشده اند بعضی از آنها فقط با یک لایه از جنس طلا پوشیده شده اند و در زیر این پوشش طلایی فلزات دیگری قرار دارند. یعنی انگشتر از جنس فلز دیگری است ولی با یک لایه طلایی آبکاری شده است.

چنین حلقه های طلاکاری شده ای معمولاً ارزانتر از نمونه های توپر تمام طلا هستند. با این وجود ، بسته به اینکه چند بار انگشتر را استفاده میکنید، آبکاری به مرور زمان از بین خواهد رفت. بنابراین به طور کلی، اگر قصد دارید گاه به گاه آن را استفاده کنید؛ یک حلقه از روکش طلا خریداری کنید. در غیر این صورت، طلای توپر بخرید.

نکته:

اگر هم به نیکل حساسیت دارید، اطمینان حاصل کنید که فلز زیر روکش طلا نیکل نیست.

انگشتر طلا

سایز انگشت خود را در نظر بگیرید

سایز انگشتر بسیار مهم است. ابتدا مشخص کنید که انگشتر را برای کدام یک از انگشتان خود میخواهید بخرید. سایز انگشتری که میخواهید بخرید باید دقیقا هم اندازه انگشت مدنظرتان باشد نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد.

فراموش نکنید که طلا فلز نرمی است و اگر به سختی آن را دست کنید یا بردارید به مرور زمان خم میشود و ممکن است از قیافه بی افتد. این میتواند ارزش حلقه را هم کمتر کند. بنابراین برای حفظ راحتی و آسایش خودتان و به خاطر حفظ قیمت طلای خود حتما انگشتر همسایز انگشتان خود را خریداری کنید.

اگر اکنون لاغر هستید و فکر میکنید که ممکن است چاق شوید خرید انگشتر درشت طلا میتواند گزینه بهتری برای حال و آینده شما باشد. برعکس اگر چاق هستید و میخواهید لاغر کنید، بسته به مقدار وزنی که میخواهید کم کنید سایز انشگتر را کمی کوچگتر انتخاب کنید.

از کجا می توان یک حلقه طلا خریداری کرد؟

برای خرید حلقه طلا میتوانید مستقیما به بازار بروید یا به صورت اینترنتی آن را خریداری کنید. خوشبختانه خان طلا هم به صورت حضوری بهترین نوع انگشترها را به فروش میرساند و  هم جهت حال شهروندان و مشتریان خود یک فروشگاه اینترنتی طلا راه اندازی کرده که میتوانید با مراجعه به آن به صورت آنلاین یک انگشتر طلا جدید و خوب با کمترین اجرت ممکن خریداری کنید.

Leave a Comment